[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Imants zai at inbox.lv
Mon Jul 28 16:57:08 EEST 2014

3.0 - vienā vārdā - nē. Sarežģīts motors un ieguvumu mazāk, nekā potenciālo
izdevumu.
2.5 - būs gana labs. Vien rēķinies, ka darbinot pepelacu ar benCīnu,
patēriņš nebūs sirdi sildošs. Nu, tā 10+. Šitāda tilpuma turbomotoram
garšoja vidēji 11,5 litri. Tāpēc tagad braucu ar gāzes plīti. Un čoms,
kuram ir 2.5 OTBK arī brauc ar gāzes plīti. Un nesūdzas. Viņam gan ir
vecāks modelis, ap 2007.gadu. Man ar turbo strebj vidēji 13 litrus LPG.
Bēdu pagaidām nav.
AT - tas ir labi. Pat tādam arhaiskam subāram, kam tikai 4 robi. Es biju
skeptisks, bet nu jau esmu pieradis un jūtu un spēju prognozēt, kā tā kārba
uzvedīsies.
Ja arī kur roka jāpieliek, tas galvenokārt ir saistīts ar ritošo daļu. Jo
mūsu ceļi+paša izvēlēti neceļi...
Vēl citam paziņam ir 2012.gada OTBK traktortehnika. Ot, tur cēliens ir
patīkams un patēriņš diezgan draudzīgs. Bet saprotu, ka šāds variants
netiek izskatīts.

Zais,
Forester XT
Forester S-turbo