[Autoliste] Re: Navigācijas app Samsungam

arc arc at intelectuals.net
Sun Jun 29 23:53:20 EEST 2014

Kaspars wrote, On 2014.06.29. 23:24:
> var veco (jauno :) ) labo Tomtomu lietot.

nu ar tomtomu ir baigais čakars :-) jāpērk, jaupdeito kartes slēdzot
devaisu pie kompja un vipār ņemtne - izgējušais gadsimts ;)), citād ap
waršavu vēl nesen pa pļavu vilka.
bet visādi citādi - jā gan tomtomam gan, garminam (IMHO), bija tā foršā
fīča, kas nav guuglemapā un vāzē - pēdējie divi ir baig ok, pirmais
ceļja plānošanai, otrs konrētai naffigācijai, bet ar jamajiem es mūždien
spēju aizmaukt garām kaukādā ^%&^%* bāņa viaduktā ar miljons
nobrauktuvēm ;) (nu loģiski, kurš ta uz ceļazīmēm skatās, kad displejā
jāblenž;))
ja brauc ar šturmani, tad viss ok, ar pirkstu parāda, ja nau
parubījires, bet vienam ir kā ir, tas laiakm bija kaukds jaunākais
garmins, kurš atbildīgā krustā eleganti ieslēdz 3d skatu un ar sarkanu
bultiņu precīzi norāda vajadzīgo :-)) te čomam līdzbraucējma šitāds bija
- baig OK. tiesa nujā traffiks gan tikkai vāzē un pilsētās tomēr vāze
paliek imho nepārspēta.
btw tie paši pa eiropu maisoties nenotērē vairāk ka pāris eur/dienā pat
ar supperdārgo lmt. ja ar zemākminēto osm var ietaupīt ari tos - forši

parast iztiek ar guugli+vāzi, kas jau kabatā, ja neskaita atseviķus
gadījumus, kad ozi jāizvelk no tās pašas phones.