[Autoliste] vsjakaja vsjačina jeb garāžas (pagalma) izpārdošana

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Jun 27 20:00:57 EEST 2014

Varbūt kādam noder sekojošais viskautkas -

sākot ar britu bezceļu leģendu land rover http://ej.uz/fc3g , turpinot ar itāļu leģendu vespa http://ej.uz/ydxi un visubeidzot -  krievu bezceļu leģenda niva http://ej.uz/iycr
Ak jā, atliekas no pārdotajām vācu leģendām http://ej.uz/7j52 un http://ej.uz/6v82 – pakaļas bufers no e46 un pagrieziena rādītāji no e36. Vēl ir atsperlāgas no L200 un labumlabās allterain riepas, piekabes āķis un izpūtējs un kas vēl ne http://ej.uz/rw6k Vēl ir spoooorta žiguls, gatavots folkreisam.

Ja ir nopietna gribēšana, tak Zviedris nenolaiž cenu – raudi uz pleca man, paizmantošu sviras.

Esam tapuši par laimīgajiem nissan nv200 lietotājiem, kamdēļ ar prieku šķirtos no vsjačinas. Nū... es gribu glītu dārzu beidzot. Cik tas iespējams ar pieciem bērniem un tikpat suņiem-dirsējiem, atvainojos par tiešumu.
m.