[Autoliste] Re: nukasiko?

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue May 20 18:38:06 EEST 2014

Man līdzīgs piedzīvojums un pat lielākas cenas bez garantijas piedāvāja
Discovery1 imobilaizera pielikšanai. Beidzās ar to ka es degvielas sūkņa
vārstam amputēju elektroniku un atvienoju signalizācijas ECU vienu spraudni
lai sarkanā lampiņa panelī beidz mirgot. Auto jau bija aftermarketa
signalizācija, kas bija pietiekama.