[Autoliste] Re: logu/stiklu tonēšana

arc arc at intelectuals.net
Tue Apr 29 21:43:37 EEST 2014

Martins wrote, On 2014.04.29. 14:09:
> Darts tonēja manu skolas mikroautobusu (Landrover) pirms pāris gadiem.
> Tehniski kvalitāte ļoti OK, bet neņēmās alpine logus aplīmēt, jo tie ir
> no plastmasas, līmējami no ārpuses un ar minimālu vai pavisam bez
> sildīšanas, aizsūtīja pie vieniem citiem, kas to izdarīja. Ielīmēja
> labi, tika galā ar loga antenām un apsildēm neko nesačakarējot un
> neizjaucot, paši visu salika atpakaļ tā kā jābūt. Strādāja angārā, un tā
> piepīpēja salonu, ka tas mēnesi smirdēja kā pīpūzī. Kopā ar palielo
> mitrumu un vēso laiku ārā (ūdens kamēr iztvaikoja), kopumā pretīga
> [...]

kurš ta ir tas labais pīpētājkantoris?

=)
arc
kaukad seigā kauko tonējis
1. artilērijsielā pirms spokmājas.,
2. stiklkantorī brīvības x pērnavas-senču.
3. darbnicā pie zaķiem māksliniekiem.

pirmais bija ok ar to ko piedāvāja vakarā ārti salīmēt netonētās plēves,
kādas toreiz vaidzēja, darija kvalitatīvi :-)
pīpēšana tobrīd nerūpēja absolūti.

a skolas buss man nebij tik smalks :-) paši ar skolniekiem reiz pvasarī
nolīmējām ar kaukādiem plēvju pārpalikumiem kas mājā bija, nezinu vai
ķīnietis vai ne, drīzāk jau ka ne, jo tiem logiem, kas palikuši (vairāk
kā 5gadi.), nau ne vainas un plēves kā svaigas. betnu stāv tā kaste
pārsvarā izjauktā paskatā garažā ;> plēves ar kaukur plauktā vēl
palikušas ;) (kaukad kaukādam dižam mērķim pirktas autodvēselē)