[Autoliste] Re: ATB: jaunie noteikumi

Arnis Zagorskis zagorskis.arnis at gmail.com
Fri Apr 25 01:35:09 EEST 2014

Karlis wrote, On 2014.04.24. 19:01:
> Piekrītu par paātrināšanos un ieskrējiena joslām.

nuu, jaa, protams :-) tikkai tas 'maksimāli ātri' dažādiem ļaužiem un
dažādām ķerrām mēdz atšķirties. turklāt ņem vērā, ka mums te maisās gana
dauz iebraucēju, ja ne no citām valstīm, tad kautvaij no tiem pašiem
mazpisāniem, kur ļaužs uz tava ikdienas lidlauka varbūt ir pirmo reizi
mūžā, un nevar no viņa prasīt tādu pašu dinamiku, jo viņš brauc uz sktās
uz zīmēm un mēģina izštukot vai pareizā caurumā ietrāpījis, vaij atkal
garām. :-))

tā ka sanāk pārvietoties ar visādiem transportlīdzekļiem, gan tādiem.
kur iemin un lido, gan tādiem kur tā lēēni un prātīgi, gan ar nokrautu
sastāvu, gan vēl visādiem brīnumiem, un protams ka tie savādākie traucē
;-)),  tad sen esmu iemācījies nespringt par citu uzvedību :-)) tā ir
daudz vienkāršāk :-)))
un veselīgāk.