[Autoliste] Re: ATB: jaunie noteikumi

Oskars oskars at popens.lv
Thu Apr 24 17:55:49 EEST 2014


Tur nav jābūt speciālistam, lai zinātu ka uzlikt pāriz zīmes ir lētāk nekā
izbūvēt, gan jau arī visādi projektēšanas darbi jāveic.



On Thu, Apr 24, 2014 at 5:02 PM, Raimonds Vilks
<raimonds.vilkss at gmail.com>wrote:

>  Neesmu baisais satiksmes speciālists, bet ja tik platā šosejā nevar ar
> joslām un zīmēm uztaisīt ieskriešanās joslu, tad manuprāt tas ir tikai
> slinkums vai neprofesionalitāte
>
> bez tam tie gaudotājiem vajadzētu vienai daļai atcerēties elementāru
> faktu, ka uzbraucot uz lielceļa/šosejas utt, vajadzētu censties maksimāli
> ātri palielināt savu ātrumu līdz plūsmas ātrumam, nevis sēņot  kā Mazpisānu
> karalis pusnaktī uz ciemata ielas.
>
> ramonz,
> par atbilstošu pārvietošanās ātrumu
>
>
>
> On 24.04.2014 12:29, Instigater wrote:
>
> Nu kāreiz vakar Zebrā rādija un parādīj arī to, ka tā ir tikai sekas
> pašvaldības debīlumam atļaujot katram gribētājam pieslēgties šosejai. Kā
> nekā vecā šoseja (tagad iela) Ādažos taču ir, no kuras tad arī vajadzēja
> tikai atļaut un pašu Via Baltika atstāt rezervāta statusā ar atļautajiem 90.
>
> --
> Instigater
> Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēnwww.projektam.lv
>
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing listAutoliste at lists.autoliste.lvhttp://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
>
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20140424/bbdd0ee2/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list