[Autoliste] Re: Satiksmes organizācija

Uldis Zarins uzarins at gmail.com
Thu Apr 24 17:11:30 EEST 2014

O jā, Sicīlijā ir jautri, labi atminos rītu uz viesnīcas balkona Palermo,
skatoties uz to ārprātu uz ielas, un domājot - a mums pa to visu tagad būs
jābrauc? Bet pēc pāris dienām pēkšņi pielec, ka viss patiesībā ir balstīts
uz nenormālāko savstarpējo cieņu un savstarpēju izpratni (proti, ja tu
lien, tad tevi arī palaidīs), un arī tā pati pīpināšana, kā izrādās,
visbiežāk nozīmē "uzmanīgi, es te braucu/taisos braukt, un atbraucot
atpakaļ riktīgi grūti atkal pierast pie paštaisnajiem letiņiem ar savu "man
te pienākas un noteikumos tā ir rakstīts".

UZ