[Autoliste] Re: Alko v.s Audiofellisti

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Thu Apr 24 00:51:45 EEST 2014

Šitos jo****s par veloderastus vajag sist, kamēr tie mazi. Man pa svētkiem
ar pagadījās 2 tādi tēvaiņi veloderastu formās, kuri - redz - ir
iedomājušies, ka var mierīgi braukt pa ne nu gluži maģistrālo, bet tomēr
dzīvu ielu blakus un tērgāt par olām vai sazin ko vēl, nevis kā pienākas
saskaņā ar CSN - braukt pa brauktuves malu viens aiz otra. Tiešām
sagribējās ar moņķirovku drusku viņiem smadzenes vietā iegrozīt.

/R.