[Autoliste] Re: ATB: jaunie noteikumi

Raimonds Vilks raimonds.vilkss at gmail.com
Tue Apr 22 17:27:14 EEST 2014

Ka- parasti, ta- vieta- lai saka-rtotu infrastruktu-ru, uzliek
aizlieguma zi-mes, un viss c(ikimore.

Man pa lielam paja-t, ......jo ta- viena minu-te neko nemaina, bet uz
doto bri-di esmu viens no "idiotiem", kurus liela-ka- dal,a me-g,ina
apdzi-t, spi-dina lukturus un sa-k nervozi uzvesties taja- cela posma-
un ta- situa-cija gali-gi neizskata-s dros(a-ka.

ramonz