[Autoliste] Re: lietotu autinju tirgotaaji

arc arc at intelectuals.net
Tue Apr 15 23:44:57 EEST 2014

Prichomzs wrote, On 2014.04.14. 17:56:
> Nu, auto labs. 4 gadi ar s60 un nevaretu teikt, ka ir kadas mega kaites.
> Bet teikshu, kaa ir. Shausmiigi garlaiciigs. :)

oi, rekā kāmer manis nav, atkal trafiku pieražojuši.
ja tā padomā, man starp visām kvattrām, mazdām, bobikveidīgajiem un
citiem zvēriem, ari ir kāds strēķītis ar volvo pabijuši
460 ;), 740, s60, 940.

pirmo nepieminēsim, lai ari nav tas briesmīgākais, kas var būt. 740 jau
taspat 940, tikkai bez rožas/kožas/kondiškas/ekonomiska dīzeļdzinēja.
bet par to ar visu lielo univesāli varēja saules griezt ka nemetās kādā
lielveikala placī. ja nu uznāca tāda mendele ;)))

par s60 pilnīgi priekrītu Prichomzsam, pilnīga garlaicība :-) auto tik
perfekti pilda savas funkcijas aizgādāt rumpi no vienas vietas uz citu,
ka apnīk, gudrais kompis nekādas izdarabības nepieļauj, ziemā pat roceni
nevar noraut kā nākas, griez stūri vai negriez, tirkš pirkš un auto
apstājās bez vismazākās izslīdēšanas. nezidevās noraut slīdē jamo ari uz
līkumota apledojuša igaunju lielcelja ar pedāli grīdā :D (apzināti,
supportauto pavadībā)

vai ari, pliks ledus, ūdens pa virsu, aizcērtam duris, no kā auto noslīd
no ceļa ieplakā, kur vēl slidenāks nu tā pirmā doma uzreiz - kam lai
zvana, riepas ar vairs nekādas, betnu iedarbinam, ieliekam draivā, atkal
tirkš un pirkš un aizbraucam. :-/. fizika atpūšās.

auto ideāls būtu es nez, nu sievietei, bet bīstami varētu atraut no
realitātes. vēl viens liels mīnuss - cena ;-)))
aa, ja daudz jābraukā - ērts, bet saabs vienalga ērtāks, kaut ari vecāks
pa kād 10gad. ja paliek garlaicīgi - var ljauties ekonormu neapslāpēto
turboziru rāvienam, kur ierobežojošais faktors jau sāk kļūt nevis jauda
bet saķere pat uz sausa piķa, vai ari springt par degvielas patēriņu un
censties izmisīgi ekonemēt :-) tuņķīgs jau ir, bet garlaicīgs ne.

a 940 jau must have ikonauto kārtīgā .lv audzbērnu ģimenē. nenokaujams
ādas salons, nenokaujams rindas 6inieks turbodīzels, ar vienu bāku var
tikt līdz berlīnes zoodārzam. ja vajag var braukt pie omes uz laukiem,
kā ari nekautrējoties uz teātri vai ari uz pieņemšanu pie bagātiem
radiem. 20gadīgs vāģis, bet rūsas nav. var ari mežā norakt - vismaz nav
tālu pēc traktora jāiet, ar 2stropēm ārā var tikt. pašam tāds eksemplārs
sētā stāv :-)))  pēdējā klasika! kas zīmīgi, cik tika manīts, ari iekš
.se šie auto lielā cieņā.
labs, bet vai pirktu tadu vēlreiz - nez, šis pac gana ok, un nekā tāda
jaunāka vienkārši _nav_. patiesībē vispār laikam auto neesu pircis tā
vārda tiešā nozīmē, kaukā tie īstie parasti paši atrod taciņu ;)))

> Un tas savukaart ir daargi, jo taa rezultaataa klaat naak auto dveselei ;)

nu tas atkarīgs no dvēseles plašuma :-))) cic nopērk lamborghini un algo
mehēniķi tā uzturēšanai, cits savu dvēseles auto gadiem garāžā metina,
dārgi gan abos gadījumos ;)))

> Prichomzs

akjaa, pareiz, volvo c03 tak ar pa to starpu ir bijis :-)))
ainē, pietiek, kad šitā sāk skaitīt uzriez baig vecs sajūties.