[Autoliste] Re: laika off: ar vāģi uz čehiem

Artis.M Artis.M at e-apollo.lv
Tue Apr 15 09:23:53 EEST 2014

Pirms 4 gadiem aiz Varšavas braucām Piotrkow Tribunalski - Wroclaw -
Klodzko - Hradec Kralove. Tobrīd tas bija taisnākais bezmaksas variants.
Kā šobrīd - nezinu. CZ maksas bāņiem tobrīd vajadzeja vinjeti (dabūjama
jebkurā benzīntankā).

Ziemošanas vietas pieredze nez vai noderēs, jo tā bija ļoti specifiska
(studentu kojas Prāgas vecpilsētā :)

Saprātīgs variants ir nolikt auto apsargājamā maksas stāvlaukumā un
izmantot sabtransu - maksa par parkošanos ielas malā būs visai
nedraudzīga, vismaz tā man toreiz skaidroja vietējie.

veel viens...