[Autoliste] Re: Kāds te esošais zin ko dara ar "Dzintara volgas piekarēm"?

Arnis Zagorskis zagorskis.arnis at gmail.com
Thu Apr 3 11:00:56 EEST 2014

Juris Knakis wrote, On 2014.04.01. 22:30:
> =================
> Ko nozīmē "vecais"? Vecie ir tikai aizmugures pievada modeļi. Kad, ja
> atmini, parādījās
> pirmās paaudzes "priekšpievadi", hīts tolaik bija "T-5", tiešām kruts
> auto tiem laikiem.
> Es tolaik mierīgi vizinājos ar savu 1993. gadā ražoto 240 universālu un
> bēdu nezin arī
> tagadējais īpašnieks tālajā Latgalē ....

ojaa, man ar te viens tāds reizēm izmantojās, 1994.gada 940ais :-))
ideāls auto. laikam otrs tik ietilpīgs vieglais universālis nav izgatavots.
un ar 2.4 vw rindas turbodiizeli var mieriigi ar vienu bāku lidz
berlīnei ;)  (ja nau jāsteidzās). cinkots. līdz pat šim brīdim TA nav
nevienas piezīmes par rūsu, laigan nupat gan aizmugures durapakšā sāk
nedaudz krāsa lobīties.

veinīg kondicionierim kaukur sūce, 2gad apakaļ mēģināju uzpildīt, tak pa
1/2stundu akkal viss bija laukā. savs kondicionierists vairs nav
pieejams :(,   bet ir lūka ;)