[Autoliste] Re: Vecais labais servisu jautājums

arc arc at intelectuals.net
Thu Apr 3 10:37:39 EEST 2014

Smic_ _ wrote, On 2014.04.02. 21:05:

> Sveika, Autoliste!
> Problēma uzradās pavisam negaidīti. Aiztaisījās 8 gadus izmantotais
> serviss Tallinas 65.  Un nu listeniekus taujāju pēc padoma.  Meklēju

nja, tai dzīve nekas nestāv uz vietas. viss mainās.
man ar te savulaik jauniešiem iekš pilotage.lv tika sarūpēti rc vāģi.
nu nejau kas \m/ bet mini monstri 1:20 elektriskie un baigā fīča bija
tas, ka visas detaļas pa 5ls/spainis ja ko salauž, tik cik līdz
galvaspilsētai jāaizbrauc. tak nupat izrādās tas veikalu tīkls likvidēts
kā šķira. un tuvākā vieta kur kur nopirkt vajadzīgo salauzto tiltu ir
jekaterinburgas bode, kur turklāt preces statuss - zvoņiķe. ;)

moš te kādam līdzīgs bēdu stāsts un var dabot lietotu detaļu komplektu?
nepieciešamo mezglu no rokas būs grūi pagatavot, betnu ja nekas, ta
nāksies kauko sameistarot.

> servisu Purvciema/Pļavnieku apkaimē, kas nav no lielajiem(visādi AF,
> Autoplusi, kemi), kur līdz ar to problēmas risina ar radošu piegājienu,
> nevis - nomainām šito un tad redzēs, kur neskatās šķībi uz Amerikas
> auto, kur nav jāpiesakās nedēļu iepriekš, kur auto no rīta var atstāt un
> vakarā dabūt gatavu … U.t.t.
> Velkomēti da jebkuri priekšlikumi !

radošu pieeju varu ieteikt tikkai jūrmalā ;-)))

bet par to nedēļu iepriekš - visādi gadās, gadās ka darbi sakrīt čupā ,
un tad akkal nedēļa pilnīgi tukša.

tāpat gadās ka kautkas kautkur "iesprūst", piemēram es ar savu "bobi"
kaimiņam esu aizsitis vienu no 3 pacēlājiem jau trešo mēnesi, sākotnēji
plānotās nedēļas vietā ;-))))