[Autoliste] Re: Riepu remkomplekts

arc arc at intelectuals.net
Mon Mar 24 00:35:54 EET 2014

Karlis wrote, On 2014.03.22. 19:11:
> A kas, cīsiņi vairs nav modē? Man vienreiz uz Valmierenes GY borts
> saplīsa, ne tur runflats nedz arī diegi līdzētu... I nebij nemaz tā
> riepa tāda, ka kordi lien laukā...

a man.. a es.. esu pamanījies laikam reizes divas tā ieberzties, ka
piebeidz uzreiz abas labās puses riepas ;))))) ko man tagad? divas desas
vadāt? :-)

pēc otrās reizes, t.i shoziem, saabam ciciņvietā tika ietuncīta
pilnizmēra zapaska :)

bet, gdījumi visādi, un ja daudz braukā rinķī, šitāds remkomplekts ar
diegiem + putu aerasols kaukr bagažniekā noder.

man kautkur vēl ilgi garāžā kā uzskateslīdzeklis stāvēja tā memoriālā
treļa riepa ar kādiem 20 diegiem :-)))) ar kuru baikālbuhanka tika mājā
vesta ;)

kaukad tāds diegu remkomplekts tika birkts BAPā, bet tikkai tāpēc ka
bija pa ceļam un cipars bija gauži izdevīgs.

maximā labāk neņem neko ;-)))))