[Autoliste] Re: Kāds te esošais zin ko dara ar "Dzintara volgas piekarēm"?

arc arc at intelectuals.net
Wed Mar 12 13:09:06 EET 2014

Juris Knakis wrote, On 2014.03.12. 12:36:
>     Hmmm....pārkalt
>
> =================
> Pārkala parasti vecas, nogurušas atsperu lāgas, lai uzlabotu metāla
> struktūru.
> Ja viņas nav krimināli nogurušas, tad darīja arī tā - atlaidināja,
> uztaisīja "taisnākas",

:-))) nea, līkākas taisīja :)

> un par jaunu termiski apstrādāja. Līdzīgi tika taisītas (stieptas)
> spirālatsperes, pie
> reizes samazinot vijumu skaitu ...Bet nu tur ir vajadzīgi vecie speci,
> tostarp termisti :-(((

nja, bij man te reiz kaimiņš kurš ar autogēnu vien  tāāādus brīnumus
taisīja, un zin, turēja...labi..., un gonščiki brīnījās - kas tās par
tādām atsperēm ;))

>     A ka lai uzzin tehniskos parametrus tām lagam?
>
> =================
> Nuuuuu... krievu laikos tādas lietas notika ar "provēšanas un
> paprovēšanas" metodi, nav
> dzirdēts, ka kāds būtu ar baisiem aprēķiniem nodarbojies...Citiem
> vārdiem, taisīja, kamēr
> rezultāts apmierināja :-)

tieši tā :-)))))

>     mosh var nopirkt no kāda...mūsdienu džipveidiga agregata.
>
> Iespējams. Starp citu, samērā "taisnas" lāgas bija Mercedes MB100
> sērijas mikriņiem, tikai,
> kur tādu atrast...Tur pat svars / slodze varētu daudzmaz atbilst :-)

kad meegjinaasi nopirkt un uzzināsi cik par mb lāgām pilsoņi grib, neko
vairs negribēsi ;)))))) droši!

tāds aftermarketa "pa lēto" lāgu komplekts bobikveidīgajam maksāja
500-700 ls, un tad "bobētaji" pērk priecādamies.

pārējie būvē.... no volgas lāgām ;)))))