[Autoliste] Re: Kāds te esošais zin ko dara ar "Dzintara volgas piekarēm"?

arc arc at intelectuals.net
Wed Mar 12 12:55:16 EET 2014

Juris Knakis wrote, On 2014.03.12. 7:12:

>     Jautājums nopietns:)
>     Gribu pazemināt smaguma centru volgai. un padarīt viņu nedaudz
>     sportiskāku = braucamu, stabilu.
>     Par priekšu viss skaidrs.
>     Ko darīt ar resorām/ lagām?
>     itka esmu dzirdējis ka liek 2 listes un cietus amjus.... bet tas ir
>     auto kuram stipri ir samazinata massa (sportiniekam nav paredzets
>     parvadāt 5 pasažierus un 100kg bagāžas).
>     Ko darit ikdienā?

ko darīt? vispār jau vispirms laikam vajadzētu tikt skaidrībā ko gribās,
vai ikdienas auto, vai sporta. varb;ut ka priekš 5 resnu pasažieru
vadāšanas labāk sagādāt kādu tranzītfordu vai ko taml.

>     ja kadam ir idejas padalās?
>
> ========================
> IMHO vislabāk ir mēģināt sameklēt kādu no bijušajiem sportistiem vai
> tagadējiem Dzintarvoldziniekiem, bet nu
> piemērotība ikdienai paliktu jautājums...

jaabrauc uz Juglu, to kas pirms Suntažiem, kurš tas bij pa gonščiku no
voldzieniekiem, piedodtiet, vairs neatminu, bet dikti atsaucīga brigāde.

kaukad tur netāl no jamiem upas malā reiz bobim galvai blīvi mainījām ;)

> =======================
> Vispār RAF 2203 lāgu pamatā ir GAZ-13 "Čaika" pamatloksne + savākts
> komplekts no GAZ-24 un GAZ-13
> loksnēm. Principā šosejā bija varianti, kad lika tikai 2 GAZ-13 loksnes,
> bet tad viņas "pārkala", resp.,
> taisīja taisnākas. Kas šodien to varētu izdarīt, to gan nezinu ...

nja, vēl paris gadu atpakaļ margrietsielā pa kapeikām varēja pielasīties
lāgas pa vienai kādas vien patīk un komplektēt pakas un skatīties kas no
tā sanāk.  jauna cccp žguļa atspere ar kvalitaates ziimi ar maksāja
lētāk kā štotā ap stūri ;>

diemžēl tie laiki autobūvē ir aizgājuši un krājumi izsmelti, bet
jaunajiem ražojumiem nevairs tā cena, ne materiāls :(

vēl lāgu augstumu populāri ir piedzīt ar šeikeļa (?) palīdzību. tam
pašam volgas šeikelim mierīgi var pārubt vienu caurumu biš tuvāk, lai
dabūtu zemāk, ja augstāk, tad derēja no ford tranzīta njemtais ;)

>     Radikālākā metode vispār bija laist atsperi zem pakaļtilta balkas,
>     bet nu ielai tas nederēs, bija daži tādi
>
> ekstrēmi zemi šosejas monstri...

taadi ļauži tie autobraucēji ir, nekad nau labi, ja lāgas pa augšu
tiltam tā štuko kā pabāzt apakšā, kad akkal apakšā - tā štuko kā parlikt
pa augšu ;>