[Autoliste] Re: FUFELSharkSeiveris :D

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Mar 10 15:44:19 EET 2014

Tas nav šark, bet gan šarp!

Starp citu, palīdz arī ar laika trūkumu sirgstošiem cilvēkiem - palasot
komentārus -
Alīna Kalnietepiektdiena, marts *07*, 2014
tas patiešam ir vienreizēji… bet mani uztrauc vai tas nav bīstami dzinējam
un degvielas ekonomijai…..
Uzreiz iepriekšējā dienā viņai atbild:

Nina B.ceturtdiena, marts 06, 2014Alīna, man ir Fuel Sharp Saver un tas ir
patiešām ļoti vienkāršs.
Skaidrs, ka te nākusi talkā laika mašīna!

2014. gada 6. marts 17:11 Raimonds Vilks <raimonds.vilkss at gmail.com>rakstīja:

Karlis