[Autoliste] Re: Ātrumkārba

studd studd.listes at gmail.com
Thu Mar 6 09:26:43 EET 2014

Ja reiz par elļām, tad ko cienījamais speciālists var pastāstīt par BMW
528i Touring 1999 2.8 benz., automāts ar iespēju raustīt ātrumus arī
manuāli (Steptronic?). Pārsimt kilometrus braucot dažreiz kārba iemet S
režīmu un atpakaļ D pēc dažām sekundēm. Arī laikam lifetime ēļļa.
Kādu šķidrumu tādai rekomendē?

studd