[Autoliste] Re: fm raidiitaajs autinjam

Kaspars rupucis at gmail.com
Wed Mar 5 09:27:07 EET 2014

Lietoju tāda tipa kastīti. Savā laikā bija vienīgais, prasības
apmierinošais variants kā esošajai
sistēmai piedabūt spēlēt mp3 no usb/sd.
Tagad, cik gadījies redzēt. jau ir krietni inteliģentākas tās kastītes, bet
arī cenas ir dažādas.
Manā gadījumā tā kastīte izliekas par CD mainitāju un ir pieslēgta pie
attiecīgās izejas magnetolai.
Vadās līdz ar to arī no magnetolas vai tālvadības uz stūres.
Pamatfunkcijas pilda.
K.

2014. gada 4. marts 20:10 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: