[Autoliste] Re: fm raidiitaajs autinjam

arc arc at intelectuals.net
Mon Mar 3 22:15:22 EET 2014

Rich wrote, On 2014.03.03. 20:03:

> nu skaidrs, jaapameklee depo :)

nujaa, tur tik tas plastmasas iepakojums bi taads, ka tas cablis nebija
redzams, netminu kaadaa mistiskaa veidaa man toreiz izdevaas pierunaat
paardeveeju, ka jamais atkjimeree to iepakojumu valjaa, un pats bija
paarsteigts par cablja esamiibu (nezinu, vai citiem modeljiem taads maz
ir komplektaa), bet vispaar tas cablis (2,5mm <-->3,5mm) man kautkur
veel meetaajaas, jo tad kad vinju vaidzeeja, dabisk ka nevareeja atrast,
un caurums liidz vaidziigajam tika palielnaats vienhaarshi ar boriiti ;>

> ko ar to pulti vareeja dariit ? vai stiepi atpakalj uz veikalu ?

ar pulti, un tikkai, tam verkjim ir izpildaama fiicha "skaljuma
reguleeshana" a ar pogaam var aatri paarsleegties starp trackiem uz
fleshkas. nez, jaunaakajam patika jamo maidziit, ari peec
nospraagshanas. neko nekur nestiepu, jo chekus netaupu, turklaat
pirmajaa spraagshanas reizee laikam pat izdevaas jamo ranimeet ar no
veca makjboarda izkjimereetu bateriju, peec tam gan atdeva galus pilniibaa.

vispaar tam devaisam kaukur bobikaa veel patalaban jaabuut, tik bobiks
garaazhaa, garaazha taalu, un paceelaajs augstu, klaat netiek ;>