[Autoliste] Re: fm raidiitaajs autinjam

Arnis Zagorskis zagorskis.arnis at gmail.com
Sun Mar 2 12:18:14 EET 2014

Rich wrote, On 2014.03.01. 8:58:
> labs un leets fm raidiitaajs autinjam ar 3.5 mm aux ieeju - pirkt
> latvijaa, internetaa vai aarpus latvijas ?

njem to lietu vienkāršāk.... vienkāršāk!

savulaik tāds tika pirkts vispararastākajā depo (un tikkai tāpēc ta tāds
bija pa cļam).
ir manīti ari staķikā un cenuklubā pie autopričendāļiem.
devaisam nau gluži 3.5mm caumurs, bet komplektā nāk līdzi kabelītis ar
3.5 mm tēviņu :)

maksāja ... hmm, kādi 10Ls? nu tāds piepīpētāja spraužams puļķis ar lcd
panelīti galā un kaukādiem spraudņiem sānā. (citiem usb, citiem sd,
citiem i tas, i tas)

aavo, akkurāt tāds man kaukad bij, mosh nosaukums bish savādāks ;):
http://www.rdveikals.lv/products/lv/290/5565/sort/1/filter/0_0_0_0/NASH-FM-60-FM-MODULATORS-MP3-FM-modulators.html

vēl pults bija komplektā, kas gan pēc 3dienām izbeidzās.