[Autoliste] Re: Vecais, tupais dīzelis, isuzu.

arc arc at intelectuals.net
Fri Feb 28 19:12:33 EET 2014

palielam jau tā ari ir
vien kaukādu dūmainības priboru tomēr kādreiz der pielikt, kaut tīri
atskaitei.

+vēl ja grib izvirst, ja ne nomainit uz jauniem, tad vismaz pārbaudīt
esošos smidzinātājus ari vaidzētu, un tam akkal vaig vienu ~ 120bar
sūkni ar dozatoru. es savulaik ņēmu tādu no zināma traktorista-motorista
:) jo dizservisā tāds maksāja ap 300ls

parasti gan tādi manīti homemade formātā, pagatavoti uz hidrauliskā
domkrata bāzes.

paši smidzinātāji ar nav dārgi - vācu lētais gals - DTP bija zem 10ls
gab dizservisā, dārgais Bosh Apē, biš virs 10ls. (bet tas bez atsperītēm
un šaibām)

iespējams ka lētāk/labāk/vienkāršāk ir izmazgāt un ar smalko pulejāmo
pastu uzpulēt veco smidzinātāju, ja tur ūdens nau pārāk klāt ticis.
betnu labs smidzinātājs ir galvenais dīzeļa preformances noteicējs :)

ideēla izsmidzēs mākoņa gadijumā, ja piešķiļ šķiltavu, tad no vienas
dozas ir flamme 3m garumā :-))))) kur ar pilošu un špricējošu var degošu
sērkociņu nodzēst. (a dzinējs ta itkā darbojas gan vienā, gan otrā gadījumā)

a par to skrūvgiezi - tieši tā - ekonemiskais režīms pārbraucienam, pie
meža iegriež ražības skrūvi pa apgriezienu iekšā, nolaiž brīvgaitu un
aiziet ka mells stabs stāv ;>

Instigater wrote, On 2014.02.28. 9:11:

 > Jebkurā gadienā, ja tomēr viss mehānisks, tad ņemam skrūvgriezi un
 > griežam vaļā degvielas padevi līdz brīdim, kamēr nomīts grīdā sāk dot
 > viegli pelēku dūmiņu (da galam izgriežot 3.robu). Pēc sajūtām tur ļoti
 > maz jums to Nm un kW pašlaik ir. Var jau būt, ka iesmidzes sākuma

hh, shitā man ar reiz bija, nu neiet tikko iepirkts bobiks, sametinam
izpūtēju, nu &%&^, neiet vispār, nu %^^%^&, lūdz izpūtējā tika atrasts
izpūsts turbinas rotors iesprūdis (ķerrai bija mainīta tirbīna) ;)