[Autoliste] Re: Rezonatora aizstāšana ar trubu

arc arc at intelectuals.net
Fri Feb 7 22:25:06 EET 2014

Ivars Indāns wrote, On 2014.02.07. 16:01:
> Paldies par atbildēm.

vo pieražojuši te sen neredzētu trafiku :-)

> Bezturbo...

> Rezonators jau aizstāts ar trubu, "Gross'a" puiši apgalvoja, ka nekādu problēmu nebūs, tad jau redzēs.

nu ganjua ka nebuus, vismaz ja tas bunduls bi paspeejs taa noruuseet
liidz sabirzshanai, ta tamam beziinrijeejam tur jau ir 101 cits faktors
kas vairaak ietekmee pateerinju/jaudu/troksni/etcc..

man nu jau kaadu streekji autoparkaa nau neviena neturbo kjerra, ja
neskaita vienu pretendentu uz shaadu statusu ;)
vienam turbodiizelim ir taisna 65mm rore visaa garumaa bez neviena
trumulja, bet skanja nekaadu aizdomu neraisa un ta pagaidaam
aizraadiijumu par izpluudes sisteemu ar nav bijushi ;)