[Autoliste] Re: Baltikuma OCTA atlaides kods

Oskars oskarss at gmail.com
Thu Jan 23 17:01:36 EET 2014

Priekš OCTAs man nav iebildumi ne pret vienu apdrošinātāju.
izvēlos to kurma cena ir viszemākā.
bet tas gna man dīvaini liekas ka vienam auto izdevīgākais ir Baltikums,
citam auto izdevīgāks letakpasam (if)
jā letakpasam ir tas pats if, tikai ja ņemt letakpasam tad tomērt kaut kādi
% letāk ir..
vēl nau gadījies izmantot if atlaižu kodu.. tad gan būtu interesanti
paskatīties cik maksātu octa uz 3 mēn.
patreiz tas bija mazliet zem 12EUR.

--
Oskarss