[Autoliste] Apdauzīts vai nobliezts?

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Jan 16 11:11:11 EET 2014

Tātad, ir noskatīts Lietuvā auto, pēc mana jautājuma, vai nav bliezts ar
piebildi, ka es ņemšu krāsas biezuma mērītāju, pārdevējs atbildēja, ka
tikai bamberis bijis saplēsts un ir tīri ar to pašu bamberi bijuši
saskrāpēti spārni un tāpēc ari tie būšot pārlakoti.
Ja tik tiešām ir bijis tikai tāds bumperkrašs, tad varētu to auto ņemt,
bet negribas iegrābties uz labi noblieztu. Varbūt tauta var pastāstīt
knifiņus, kam jāpievērš uzmanība lai noteiktu, vai tur visa priekša nav
bijusi sabliezta lupatās un Lietuvas daiļamata meistaru rokām nav
iztaisnota vai pat pielīmēta no cita auto?
Nestāstiet "nepērc Lietuvā - tepat pa pilnam" stāstus - Latvijā nav
interesējošā komplektācija (manuālā kārba ar gaišo salonu).

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn