[Autoliste] Re: Un atkal: Radās jautājums, bet nav baisi steidzams :-)

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Thu Jan 9 23:14:08 EET 2014

Juris Knakis wrote, On 2014.01.09. 8:26:
> Citējot Dzintars Misins
>
>     Sveicieni pirmajā darba dienā jaunajā gada. Ko tur īpaši iespringt
>     man arkām arī sāka parādīties nedaudz rūsas kaut arī bundža cinkota
>     nogāju ar metāla zeķi un nopindzelēju ar attiecīgo krasu izskats pa
>     pirmo. Tikai ļoti tuvu skatoties var pamanīt ka ar pindzeli krāsotsSmile
>     DZINTARS
>     *-------------------------------------------------------
>
>     *:-) Njā, Viss jau būtu skaisti, bet nav ne ar ko , ne kam, turklāt
>     ar pindzeli īsti tomēr negribas :-) Tāpēc tiek atkārtots jautājums:

nu, ja natradīsi kur piekrāsot, tad es naakamgad varēšu pateikt kur var
labi un lēti sametināt ;)))
laigan man volvo no pakalljdurīm apakšā krāsa lobās jau 3gadus bet no
rūsas pagaidām ne miņas (bet tas gan nau opels, un cik ilgi vēl rūsa
nebūs ar nau zināms)

būtu vasara, es varētu iedot kompresoru un pistoili un pastāstīt kur
labi un lēti var krāsu nopirkt ;))

no krāsotavām atminu tik ka laba krāsotava bija tagadējās gaismaspils
vietā esošās mājas sētā, tas gan pareiz neko vairs nedo ;)

betnu ja vajag tā ka tūlīt un tagad, tad visdrīzāk ka mēģini atrast
kādus vecus galus piemēram V4motorā.