[Autoliste] Re: Fw: Re: Fwd: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Mon Jan 6 22:05:48 EET 2014

Dzintars Misins wrote, On 2014.01.06. 12:08:
> Būtu uzreiz izslēdzis tūvās gaismas un pārgājis uz avarijkām tiktu uz
> mājām ar visu muziku un aķi arī nenokautu :))

nuuu, savulaik ar 80to gadu quattro tehnologjijaam esmu atbraucis maajaa
(apm turpat kur Instigater) no apmeeram eergljiem. pa vidu bij gan
meegjinaajumi kauko labot, tabletes mekleejumi, bet taa nebi pie vainas
etc...
spriedzes palielinaashanai kjerraa veel slims siikais ;)
rezultaataa jau pavisam bez gaismaam, nakts melnumaa auto izbeidzaas
300m no maajas, peec inerces veel sho atsatumu pieveicot pa 99%,
atlikoshos 3m lliidz vartiem laimiigs nostuumu.