[Autoliste] Re: Fwd: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Mon Jan 6 21:35:15 EET 2014

Instigater wrote, On 2014.01.06. 11:58:

> Forši, ka ir borta dators, kurā ar slepenajām komandām var daudz ko
> uzzināt un sekot līdzi aktuālajiem datiem pat 80.gadu tehnoloģiju auto.

mhh, man ar te ir viens taads 90to gadu nogales briinums, kuram ir
slepenas visādas komandas kompim, ka nekad nevar zinaat ko nu atkal
ieslēgs/izslēgs/paziņos :)))
ieprieksheejaa saimniece tika novesta tik taal slepeniibaa, ka bij
gatava piemaksaat lai tiktu no taam visam tehnologjijaam valjaa ;))

man pagaidaam veel ir interesanti ;)