[Autoliste] Re: Fwd: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Jan 6 11:58:43 EET 2014

On 2014.01.04. 20:14, dzintars wrote:

> Hi,kur ir prāts braukāt ja skaidri un gaiši deg ģenerātora lampa?! G
> Astram kompis atslēdz liekos patērētājus tipa stūres pastiprinātājs un
> tam līdzīgi. Man tiko bija līdzīga šaize un oglītes nebija pie vainas
> - tiem ģenerātoriem tik viegli pie oglītēm netiksi. Izzvaniju diodes
> tās ok,nopirku jaunu regulātoru no cqparts.eu tipa lādēt lādē bet pa
> brīdim izslēdz stūres pastiprinātāju un vāra aķi. Vārdu sakot
> izrādijās poļu mēsls.Nopirku lietotu ģenģeri pa 25Ls no ss.lv pats
> uzliku tagad miers mājās. Tāds sanāca stāsts par tiem Astras
> ģenerātoriem:))

Izskatās, ka ģeneratoru problēmas ir aktuālas šādā sūda ne-ziemā. Laukos
vienu dienu nelādēja traktors. Manējam BMW arī pārstāja lādēt Murjāņos.
Kāreiz braucot 9 vakarā mājās lietainā dienā. Pie Vangažiem izslēdzu
ventilatoru, pie 9.5V iedegas ABS lampa, pie 9.3V arī Airbag, pie VEF
tilta izslēdzu tuvās gaismas (uz 9 voltiem sāk slēgties ārā HID),
turpināju braukt ar gabarītiem, pie 8.5 pagriezieni vairs nedarbojas,
pie 7V tds kompis aiziet avārijas režīmā un pie 6.5V, kad attaisa durvis
un iedegas salona apgaismojums - noslāpst. Par laimi, tas ir tajā brīdī,
kad Jūrmalā jāizkāpj pie mājas atvērt vārtus.
Forši, ka ir borta dators, kurā ar slepenajām komandām var daudz ko
uzzināt un sekot līdzi aktuālajiem datiem pat 80.gadu tehnoloģiju auto.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn