[Autoliste] Re: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Sat Jan 4 02:44:04 EET 2014

2G wrote, On 2014.01.03. 23:29:
> Sveiciens!
>
> A tur oglītes vai "tablete" nevar būt beigta, varbūt nemaz nevajag
> visu ģeneratoru mainīt?
>
> Lai vai kā, 2009.gadā beigta ģeņģera nomaiņa uz atjaunotu Astrai G man
> izmaksāja apmēram 150 Ls. Ja atmiņa neviļ, vismaz 30 lati vai pat
> vairāk bija Gros Auto darbs. Ģenģeru atjaunotājus atradu caur ss.lv,
> birojs viņiem bija kaut kur Ganību dambī, šķiet, Lugažu ielas rajonā.

da pilns ar kantoriem kas atjauno, visādi pārtinēji, pārlodētāji un
visādi citādi. ja pasākums nav "nomaini tableti", vai pārlodē oglītes :-)
tad izvēles ispējas ir visai plašas. esmu gan uz matīsielu braucis, gan
uz rūjiensielu, gan uz baldoni dzinies, gan pie Valdiņa kulmaņaxliepājas
bijis ampērus ietīt, gan riepnieku stūri kaukādus nomaināmus fragmentus
meklējis :) gan uz cēsīm pilnīgus brīnumus pārtīties vedis.

tas  viss gan ar jau noņemtu mezglu - starteri vaij ģeneratoru
padusē/maisiņā/kastītē un taml.

tas ka vienkārši servisā vairs ar šādu lietu remonu nenodarbojas ir
normāli - specializācija, bet katram normālam servisam imho ir šāda
veida ārpakalpojuma sniedzējs.

pieņemu gan ka baldonē varētu ari piedāvat nomaiņu/uzstādīšanu.
ir bijuši gadījumi ka jamo restaurēts ģenerators noklājās pēc pusgada -
ir maniījušu bez ierunām uz svaigu.
vēl viņiem ir forši ka prakstiski visam ko parasts mirstigais var
iedomāties ir gatavs maiņas agregāts krājumā.

restaurēta - faktiski jauna, ģeneratorsa priekšocība ir tā, ka tas
visdrīzāk pārdzīvos auto :-)) savulaik mazdā šitāds tika ielikts, auto
seenjau kā tolmetā, savukārt ģenerators veiksmīgi dzīvo sporta samurajā :)

protams vienmēr ir alterternatīva pēc risinājuma apvaicāties tuvākajā šrotā.