[Autoliste] Re: Radās jautājums, bet nav baisi steidzams :-)

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Sun Dec 29 23:03:42 EET 2013

Juris Knakis wrote, On 2013.12.25. 12:13:
> Jautājums ir sekojošs: tēva Opeļvektrai B beidzot ir parādījušās korozijas
> pazīmes ar krāsas lobīšanos. Liekas, ka caurumu tur nav gan, bet nu krāsa
> lobās - no pakaļspārnu riteņu izgriezumu priekšējām malām, piemēram.
> Vai kāds nevar ieteikt normālu un ne astronomiski dārgu meistaru, kurš
> varētu veikt darbus, kuri saistīti ar šo vietiņu piekrāsošanu? Summārais
> krāsojamo vietiņu laukums varētu būt pusplaukstas lielumā ... :-)

nu ar to piekrāsošanu patreizējos laikapstākļos imho ir kā ir, preīzāk,
ar to nodarbojas tie, kuri nau lēti meistari.

nāks vasara un karstās dienas, tad šādu servisu piedāvātāju loks
paplašināsies. man te viens kaimiņu jauneklis ar atvaļinājies no darba
kaukādā smalkā galvaspilsētas krāsotavā, te gatavojas iecirst
privātpraksi, betnu telpas vēl nav gatavas.

> Salatēvs ar alus kausu
> Nikni slāna Santaklausu:
> Ko tu te ar saviem briežiem
> Vazājies pa maniem miežiem!

ojaaa, sveicieni visiem kuros tur un šurpu jau aulēkšojošajā!

> Tas bija tiem, kurus vēl nebiju apsveicis Ziemsvētkos un "hepiju ņūīru"
> novēlējis :-)
> Ruu

=)
arc
bobiku garāžā sazāģējis gabalos ar domu pa brīvdienām kautko pametināt,
bet ticis pie vecās labās zviedru daudzzirgspēcīgās turbolidmašīnas -
aktumīunžē šitāds degvielas patēriņš jau seeeeen bija aizmiries (tiesa
dinamika ari - visi modernie eironormu nomocītie dzelži var iet mājā
atpūsties ;))))