[Autoliste] Re: Pečkas radiators

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Tue Dec 17 19:10:50 EET 2013

N Listes wrote, On 2013.12.17. 10:34:
> Sveicināti!
>
> Vecajam pasātam (B3) izbeidzās pečkas radiators. Fāters neapdomīgi
> vietējā bodē pa nepilni desmit latiem paņēma kautkādu pilnīgo noname
> vārda tiešā nozīmē. Nezinu par kvalitāti, bet no skata siltumplāksnīšu
> 3x mazāk. Un tā kā lai to nomainītu ir jāizārda viss panelis, tad

heheh, jaaa, taadus tagad kjiinieshi taisa un polji importeee, vaij
kaukaa taa.  es uz shitaadu reiz bobim uzraavos - dzeses radiators tiuka
kaukur iepasuutiits, 3x ribu kaartu vietaa 1x :-)
tika protams ietesteets, un turpat ari izmests luuzhnjos un ivestiicijas
noraskstiitas zaudeejumos - tjipa skopais maxaa 2x ;)

> negribas pēc gada pusotra atgriezties pie šīs ebeles. Orģināli bij valeo
> - ja es pareizi saprotu tad tas ir viens no topa, vai ne? Bet tik šikā
> variantā (42 LVL - af.lv <http://af.lv>) gan negribētos investēt. Kas
> vēl no radiatoru brendiem skaitās labs? Ir kāds kaut ko dzirdējis pa
> FrigAir (22LVL)?

nu risinaajumi ir 3.

vienu pats vasaraa izpildiiju shaadam pasaatam - pechku nost, trubas
noglushii, ventilators paliek.
apgreidotajaa variantaa+
saloonaa uz stikla ventilatoru + to elektrisko sildiitaaju no cenu
kluba, kuru te apspriedaam pirms kaada laika.

tiesa variants nederees riktiigaa ziemaa ;)

otrs - mekleet shrotaa,  tikkai pirms jaukshanas un likshanas vietaa
paarbaudiit, piesleegt var turpat motortelpaa pie noglushiitajiem galiem
un uz testa laiku piesienot pie masas vada piemeeram, lai paaraak
nekuuljaajaas ;)) jebkuraa gadiijumaa tur vietas pietiek.
vieniigi vareetu vajadzeet garaakas shljaucinjas un lieku savilceeju paari.

treshais un vispamatiigaakais - panjemt savu veco nabadzinju (vaij
paraugu) padusee un aizdoties uz
http://www.autoradiatori.lv/

vai ari pie shitamo akraakajiem koleegjiem  kaukur deglava x niicgales
rajonee - preciicaak nezinu.

betnu shis anywauy nebuus leetaak par tiem pashiem 42ls imho

aa, veel agraak labi un leeti lodeeja radiatorus
valmieras x stabu rajonaa, braucot pa valmiersielu garaam nepabrauksi.
tikkai tur aji jau vajadzeees vaininieku rokaa.

bet ja negribas investeet, bet ir silta vieta kur pasaakumu izjaukt, tad
izcel to radiatoru laukaa, un kaameert sieva neredz, vannaa paarbaudi
kur un cik liela taa skaade, varbuut ka pats ari vari noglushiit
vainiigo vietu ar lodaamuru /kjiimisko metaalu/etc.