[Autoliste] Re: Spoguļu darbnīca Vienības gatvē

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Tue Dec 17 18:46:37 EET 2013

Jānis wrote, On 2013.12.17. 9:29:

> Cau!
chau

> Kādam gadījumā nav tlf darbnīcai, kas Vienības gatvē pretī bērnu
> slimnīcai izgatavo auto spoguļus?

nau

> Man lokālie izdjuki "pārdalīja sociālos labumus", iegūstot vienu marķētu
> spoguli un nu es atkal esmu par valsts GDP izaugsmes atbalstītāju :(

bet
agrāk spoguļi tika taisīti āgenskalnā, nometņu ielas sākumā. braucot no
slokas ielas, labā pusē, parastā stiklinieku darbnīcā.

ganjau ka taisa tur vēl šobaltdien, bet vienreiz kad man vajadzēja, tur
shamiem nebija neta vajadzīgā izmēra materiāla., net ta kas,
betnu tur braucot garaam pabraukt nevar ;)

tagad spoguļu izgatavošana tiek pastellēta
http://www.autospogulis.lv/

nau lēti, bet ātri un kvalitatīvi.