[Autoliste] Re: 12V elektriskais salona sildītājs

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Thu Nov 28 13:08:26 EET 2013

Vineta Rubene wrote, On 2013.11.27. 12:29:
> Ja jau sildītāju tēma "panesās" - kas ir ar 220V sildītājiem? Ko tādi dara un vai man tādu vajag? :) It kā ar lekšanu ziemā problēmu nav bijis, toties ir pieejama 220V rozete blakus auto. :)

vai tev tādu vajag? kas to laij zin...
volvo? varbūt....
taa 220 apsilde jau ir iebuuveeta, vai tiek domāts par tādas iebūvi?

dīzelim jau varbūt pa skādi nenāktu,
benzīnnieks tāpat ātri uzsilst ;)

es pats kaukad kad biju izlicis bobim motoru pa galdu, paklupu pār gauži
izdevīgu motora bloka sildītāja piedāvājumu, un iemontēju jamo blokā.
bet tā ka pēc pārlasīšanas tas motors , kaut dīzelis, leca kā suns pie
kājas pat -20 un lielākā salā, tad īpaši aizrauties ar vada spraudīšanu
nav nācies. turklāt pēdējā ziemā bobis tika kustināts gauži reti.

betnu neapšubāmi, salā motors iedarbojas daudz maigāk, ja ir tikusi
darbināta priekšsildīšana, i salonā, kaut dīzelis. ātrāk iestājas siltums.
mīnuss - tad vads ir jāstiepj un jāsprauž :) un vēl jāiestal=ta laiks,
cikkos uzsākt sildīšanu.. :))

tagad tāds noderētu ari volviķim - dīzelim , tas nabags noskrūvēts
taupības režīmā neīpaši priecīgs par aukstajiem rītiem, betnu es nezin
vai te kāds saņemsies drosmi kauko tur skrūvēt ;)