[Autoliste] Re: Saab 9-5, 2001 stures pastiprinataja shkjidrums

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Sat Oct 26 16:19:32 EEST 2013

Prichomzs wrote, On 2013.10.26. 13:03:
> Heip!
>
> Tiku pie atslegam vienam saabam, kam starp citam problemam  ir zems servo shkjidruma limenis. Salasijos ka jalej chf 11s vai chf202, kas ir spec shkjidums. Ir tur kadas alternativas vai janjem vien tas pats?

nu mans djadjas vasjas viedoklis - alternatiiva ir vienmeer :)
benjtankos parast var nopirkt 1l uz mazaakaa taraa visaadus fluidus ar
kuriem papildinaat liimeni, uz kas ir kompatibli mixeejot ar oem zampaam :)
peedeejoreiz kauko taadu pirku laikam dinazaa.

vienreiz nedaudz pieliesi - nekas slikts nebuus, a ja buus jaalej atkal,
tad jau ziepe buus šākātā.