[Autoliste] Re: kur labāk/lētak iegādāties antifrīzu/tosolu.

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Sat Oct 26 12:24:15 EEST 2013

Rich wrote, On 2013.10.26. 3:49:

> ye, paldies par info, interesanti :)
> kas tieshi suuds ? ir veerts vispaar pirkt ?

nu suuds ir tas, ka pirmkaart gali nau hermeetiski, meeriijuma laikaa
zampa tek pa visiem galiem aaraa, gaisa burbulji iekshaa, visas rokas
saladas un lipiigas, meerinstrumenta trubinja maza un shaura, pludinshs
spruust, vai jau atkal atduras kolbas augshaa/apakshaa :)
attieciig gruuti notraapiit meeriijumam nepieciešamo daudzumu kolbaa, un
tas tur nesaglabaajas paaraak ilgi ;)

kaukaa taa, visaadi citaadi pludinjsh savas funkcijas pilda un galugalaa
vari tak peldinaat kaut granjonkaa :))

tas kas man bija pirms gadiem eeee.. 16?.. bij 2x lielaaks :)) un
eertaaks :) (bet nu skaidrs, zaale tak ar tailaikaa esot zaljaaka un
stipraaka bijusi)

aa un veel, tai cenu kluba bodes stendaa shitie areometri bij
aizkraameeti aiz kaukaadaam stulbaam nekam nederiigaam svechacleegaam,
betnu izdevaas atrast shilti un tad ari pats devaiss atradaas ;)

aa un kaajas vidzeetu izraut tiem bedru raceejiem, kas ziimes
sastaadiijushi virzienaa " gar maaras maaju" tjipa.