[Autoliste] Re: kur labāk/lētak iegādāties antifrīzu/tosolu.

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Fri Oct 25 22:54:35 EEST 2013

Oskars wrote, On 2013.10.25. 8:10:
> Šim konkrētajam antifriizam, kas ir Pilots, rakstīts -40.
> Tur vēl bija tosoli vel lētāki.
> --
>
>         ja iespējams, iebrauc kādā servī notestēt to draņķīti. ka
>         nesanāk pie pirmā nopietnā sala meklēt lodlampu... :)

nu tad taa, saintriģējāt jūs te mani, un tika veikts vakara
ekspresseksperiments :)

tā kaukā mistiski iegadījās iemaldīties spicē, tad iedevos cenuklubā un
iepirku devaisu
http://www.cenuklubs.lv/lat/iveikals/autopiederumi/Areometrs_dzesesanas_skidrumam.html

tā ka turpmākajā ceļā patrāpījās ari depo, tika iepikts ari jau iepriekš
pieminētais coolants.

par to depo Pilotantfriizu:
kas incanti, uz kanniņas priekšā rakstīts -40, bet aizmugurē smalkā
tekstā "-36" ;-)

tos 3.56 vai ciktur viņš maksā tikkai ar depo karti - parējiem ir
5Ls .ciktur

nekas sīkāk par sastāvu minēts nav, kā vien:

https://lh5.googleusercontent.com/-9137xKX2Pm8/UmrI1F9quaI/AAAAAAAAAMY/Y9uYH1k3PDI/w702-h527-no/20131025_221413+%2528Large%2529.jpg

nu, Ražots ES, izlaistīja: SIA Kamene (diezi vaij būs kāds sakars to
kameni, kas te kādreiz lidinājās ;)

turpat pie depo ari tika veikta eksperimenta pirmā kārta, kas
atkārtojoties mērījumiem tomēr norādīja uz aptuveni -42 grādiem,
tā ka Oskars var gulēt mierīgi :)

ticamības momentam pēctam tika nomērīts lietusūdens no spaņņa sēta -
akurāt 0 grādi

un vēl tika izmērīts mans aizdomīgais volvo :-) : -35 grādi

vēl tikkai jāpiebilst ka mērāmais ir pilnīgs ......
betnu ko var gribēt mūsdienās par 1,50Ls ;)