[Autoliste] Re: kur labāk/lētak iegādāties antifrīzu/tosolu.

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Fri Oct 25 19:02:18 EEST 2013

Juris Knakis wrote, On 2013.10.25. 18:09:

> [...]
>     vaijdzeetu nomeeriit, bet slinkums ar argumentu ka pagaashziem tak viss
>     bija ok, piebilstot - straada - neaiztiec! censhas atrunaat. ;))
>     =)

> Labs arguments, vispār jau visiem auto bez izņēmuma viss bija OK, piemēram,
> nobraucot no konveijera ... Dzesēšanas šķidrums noveco, tāpat, kā visi
> pārējie,
> īpaši, ja tur liets klāt ūdens :-) Un , kad nostrādājas piedevas, tas no
> dzinēja
> sargātāja pārvēršas par negantu pūķi vārdā "KOROZAURS"! :-)))))))))

nu, nee, uudens klaat liets netiek, vismaz peedeejaa laikaa ;)) klaat
lej zaļo no spannīša, cik nu tas bijis vaidziigs, a vaidziigs bijis taa
ne iipashi, betnu drusku tomeer. tikkai neviens jau nezin kas tur bijis
pirmstam ;)))
aizdomas uz kauko uzjauktu no havoliiniem koncentraatiem, viegli
dzeltenaa kraasaa :)

nelaime tik taa ka tas zajjais jau taa dzeltenaa sastaavu neuzlabo ;)
(visdriizaak)

nujaa, citiem auto taadu probleemu nau. tur vienmeer sanaak kaukaada
cilvekdarbiibas iejaukshanaas.
bobis piemeeram pa vasaru vismaz paaris reizes ir paspeejis tikt
netikkai pie jauna dzeses shkjidruma, bet ari pie jauna radiatora, kursh
gan atkla jau buutu jaacelj aaraa.