[Autoliste] Re: kur labāk/lētak iegādāties antifrīzu/tosolu.

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Fri Oct 25 14:54:39 EEST 2013

Rinalds Egle wrote, On 2013.10.25. 9:16:
> esmu dzirdējis, ka vienlīdz labi aizsalst kā `92., tā `94. gada auto ;)

nukaa, ja uz pacinjas rakstiits ka -40, tad tak -30 ganjauka izturees
:))) a pie -32 jau soljarka saak iet kjiiselii, taaka jaasilda anyway

> bet es arī laikam ņemtu koncentrātu pie kāda izplatītāja un lietu ūdeni
> klāt pats.

lablab, pierunaajaat, aizbraukska jaunnedelj uz bukultielu :) kaads
spannis ekstraeeljas ar jaapanjem.
citaad man kaiminjsh te atvilcis mucu "baigi labo pussinteetiku", tik
mana testa kanninja pie namdurviim tai -1 riitaa  azdomiigi bieza
izskatiijaas ;)