[Autoliste] Re: RANGER signalizācijas pults

Martins martini.zupa at gmail.com
Fri Oct 4 14:09:23 EEST 2013

Meklē citādāk, atpazīt varbūt var pēc izmantotā protokola, frekvences.
Ranger visticamāk ir tikai tas, ko rūpnīcai pateica uzdrukāt uz kastes
un uz uzlīmes.
Es esmu iegādājies TV/DVB-T pulti, vienu sauca RoberSmart un tā bija
nopirkta LV, otru sauca GungDžong vai līdzīgi, un to man piegādāja
ķīnieši pa pastu, maksāja 2x lētāk, citu atšķirību vispār nav.