[Autoliste] Re: kā iznomāt savu auto ?

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Sep 24 14:19:47 EEST 2013

On 24.09.2013 10:18, Ervins Reinverts wrote:

> Sievasteeva Landrovers arii tiek saukaats par verandu :)
>
> erv,
> peec paaris dienaam iemeegjinaas kaa ir braukt ar stuuri nepareizajaa
> pusee, pa ielas nepareizo pusi (antiofftopiks - ar iireetu auto :) )

Īzī čīzī, kreisie pagriezieni būs grūti pirmajā dienā, neparasti viss
liksies 3 dienas, pēc tam atšķirības nebūs. Apļi psiholoģiski daudz
vieglāk braucami pa pulksteni.
Pirms mēneša pa to pusi 10 dienu roadtrips tika izveikts, tajā skaitā
arī nokrešots auto, bet tur savu vainu neatzīstu - zviedrs pret kalnu
mēģināja uzsākt braukt arī ar nomas auto, kamēr es viņam aizmugurē lēnām
garām braucu. Tā kā šosejas viena josla dalāma uz abiem virzieniem, tad
pēc vietējo stāstītā tur 50/50 atbildību iedod. Protams, pašriska
naudiņa tutū. Negadījumu centos pieteikt pa nomas tālruni, bet tā kā
nekurienes vidū zonas tā īsti nebija, tad visas formalitātes atstāju
līdz auto nodošanai. Uz vietas tik saskaņoto sazīmējām. Pēc tam jau
nomas punktā vēlreiz pa tālruni nācās visu stāstīt policistei (cik
sapratu), kura tad savā pusē arī attiecīgos jautājumus uzdeva, lai
blankā vajadzīgos laukus aizpildītu. Pēc tam tik nomā iznāca accident
report izprintēts uz kura tad arī vajadzēja parakstīties.
Skotijas vienjoslas asfaltētās šosejas ar maiņas vietām ir ļoti labas
gan kvalitātes ziņā, gan braukšanas prieka ziņā, bet platāku ceļu arī
nevajag, 80km garā posmā tikai 10 pretimbraucošie auto. Der tikai
piefiksēt, ka max atļautais uz tādas šosejas skaitās 30 jūdzes, parasti
gan vairums velk uz 50.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn