[Autoliste] Re: kā iznomāt savu auto ?

Adro adro at eriga.lv
Mon Sep 23 23:14:40 EEST 2013

Tad jau vajag precizeet par terminiem. "IIre" - lietas nodoshana citai
personai, kuraa ir divas puses "iziireetajs" - tas, kuram ir tiesiiba nodot
sho lietu par atllidziibu lietosanaa kaadam citam, un "iirnieks" - persona,
kura iiree lietu no iziireetaaja bez pelnjas gushanas (auglju sanjemsanas)
noluuka. Ja es kaut ko veelos lietot, tas es "iireeju" ("noiireeju"), bet
man "iziiree". No vienas puses iziireet sev piederoshu lietu ir visai
parasta prakse. Cits jautaajums vai vai taa ir parsta prakse ar auto vai,
piemeeram, veliosipeedu ;-). Cik zinu, tad ir auto nomas firmas, kas
juridiski tomēr "iziiree" auto, ja ir ierobežojumi ar lietojumu ;-),
izmantojot fiziskām personām piederošus auto. Uzreiz var pateikt, ka
vieniigais uzvareetaajs shaja loterijaa var buut tikai starpnieks. May by
riski nav taa veerti un labaak to auto paardot. Nee, nu OK, var jau
uzrakstiit  "perfektu" liigumu, bet kadam tam buus noziime, ja atbildeetajs
buus maksatnespējīgs, bet vaniigais liikis?

Ernests

2013. gada 23. septembris 20:43 Viesturs.R <viesturs.r at gmail.com> rakstīja: