[Autoliste] Re: Ziemas riepas ; naglas vs beznaglas

Ģirts Legzdiņš girts.legzdins at gmail.com
Fri Sep 20 14:18:18 EEST 2013

Es kā no pirmā auto iegādes, savā studiju laikā, tā līdz pēdējam
privātajam auto ikdienas lietošanai, esmu lietojis radzes. :) Kārtīgs
patriots. :)  Laigan, dienesta auto, kas tagad jau ir kā primārais
transports N gadus, no kantora puses nekad nav ticis mielots ar radzēm.
Nu, galā jau tiek, lāpstiņa, cirītis bagāžniekā, kaut kāds offroad
skills arī ir līdz un tad jau kaut kā tiek galā.. :)
Pilsēta/lauki - 70/30.

acidburn

On 19.09.2013 07:24, Juris Knakis wrote:

>     Avto Revju pēdējā numurā (Nr.17), kāreiz 44 lpp. rakstā "Ledjanoe
>     zero" par
>     Pirelli ziemas riepu testu tiek runāts par šo tēmu un nonākts pie
>     secinājuma
>     ka Krievijas apstākļos pie periodiskām zemājām temperatūrām un
>     braukšanu
>     pamatā pa asfaltu pilsētā radžotas riepas ir piemērotākas.

> Vispār jau man arī ilgajos gados, pamatā ar RWD gan, arī radās
> priekšstats, ka
> vismaz Rīgas pilsētā nevajag, nevajag, nevajag tās radzes ...un pēkšņi
> tā vajag,
> [...]

Girts Legzdins
girts.legzdins at gmail.com
26546676