[Autoliste] Re: Ziemas riepas ; naglas vs beznaglas

Maris Liepins Liepins.Maris at apollo.lv
Wed Sep 18 23:22:35 EEST 2013

Avto Revju pēdējā numurā (Nr.17), kāreiz 44 lpp. rakstā "Ledjanoe zero" par
Pirelli ziemas riepu testu tiek runāts par šo tēmu un nonākts pie secinājuma
ka Krievijas apstākļos pie periodiskām zemājām temperatūrām un braukšanu
pamatā pa asfaltu pilsētā radžotas riepas ir piemērotākas.

Pašam kustība pamatā pa pilsētu, iepriekš ziemās ar radzēm, bet pēdējos
gadus bez, vnk prātīgāk jābrauc :) Taču ja būtu regulāri ārpilsētas
braucieni, vilktu radzes.

M. pa 4iem mēnešiem reizi ieskatījās pastkastītē :)