[Autoliste] Re: Ziemas riepas ; naglas vs beznaglas

arc arc at intelectuals.net
Tue Sep 10 17:21:55 EEST 2013

Raimonds Vilks wrote, On 2013.09.10. 14:40:
> Nu tā braukšana tāda, ka ikdienā 50/40/10   : Rīga/šoseja/Ādaži.
> Dažreiz Garkalne, Kadaga( mežs), Cēsis, Smiltene, Ranka, Valmiera...
> Ceļi un ziemas Latvijā visādas. pēdējās gan mēdz būt visai garas
> sniegainas un bieži arī apledojušas. Pietiek vienreiz aizbraukt uz
> Smilteni , lai sagribētu naglenes.

nu un ja nevari nekaadi izdomaat, tad saruupee veel vienu disku
komplektu, un nopeerc gan bezshipu, gan naglenes :-)))

laigan ko galvu lauziit vienmeer atradiisi.

man bobim te paarziem apakal bija labas shipenes, ar garaam naglaam, bet
shauras - pa apledojushu celju - ideaali - velc pa ziemas grunti - pliks
ledus - uudens pa visu  - sakjere labaaka kaa vasaraa,  bet kaa nbrauc
no celja, taa uzreiz norokaas :)))) liec taadas kas labi rok irdenu
sniedzinju - atkal pa celju kaa piile uz ledus :)))

visas kvattras saulaik tikkai ar shipiem ziemaa braucaa, jo gribeejaas
nevis vienkaarshi nonaakt galaa, bet _aatri_  un kvalitatiivi :)))

savukaart normaalais autoparks, kuram leduscelji ziemaa ir ~ reizi
nedeeljaa iztiek ar bezshipu - kaukaa jau galaa tiek, ja netiek, tad
laapsta/smilshumaiss vaij paliidziiga roka :))) (turklaat var nesasteigt
riepumainju, kad shipulaiks beizas/saakas) un janu plaanojas kaads
ekstreemaaks brauciens ekstreemaakos laikaapstaakljos, tad tiek
attieciigi njemts ekstreemaaks transportliidzeklis.

kaukaa taa