[Autoliste] Benzīnauto tarkšķ kā dīzelis 2 - cēloņi un sekas

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Fri Sep 6 10:19:56 EEST 2013

Piektdienas atslodzei (un līdzjūtību izteikšanai):

Ja atcerieties, pirms kādām 3 nedēļām man bija tāda problēma, ka auto ne
vella negāja un tarkšķēja kā draņķīgs dīzelis. Tagad ir skaidrība, kas un
kā. Ja pavisam īsi (kā to prasīja sieva), tad 1000Ls un vēl nedēļa servisā.
Ja garāk – izstiepusies ķēde. Rezultātā 2. un 3. cilindrā saliekušies
vārsti. Vārstu maiņa, ķēdes maiņa, blīves, eļļa, filtri un kas tur vēl viss.
Auto vecums – 4 gadi, nobraukums – 71kkm.

Jautājums – kā es iemanījos tik veikli izstiept motora ķēdi?

Ģirts

Ādams Opelis Zapītis, atsliets servisā pret žogu ar izjauktu motoru.