[Autoliste] Re: a2 remontdarbi pie bergju pagrieziena

Rich richlv at nakts.net
Mon Aug 19 14:34:44 EEST 2013

On 08/19/2013 01:18 PM, Imants wrote:
> Ievērojot apstākli, ka t.s. ziemeļgalā lielceļi praktiski netiek
> kaisīti, aiz ko daudzviet segums=ledus ar ieskrāpētām rievām, redzēt
> tālāk nozīmē dzīvot ilgāk un mierīgāk...

vismaz norgee lielceljus kaisiija labi. mazaakus celjus un ielas
pilseetaa... jaa, tur nu nekaa :D

ieprieksh jau laikam esmu mineejis, uz jautaajumu "vai te kaads brauc
bez shipiem ?" vieteejais taa izbiedeeti paskatiijaas un teica "i hope
not" :)

> Enīvej, vietējie nesas pa šo ledu it kā viņiem būtu vairākas dzīvības.

nu... peec paaris dienaam kaut kaa sanaak tiem vieteejiem pievienoties.
pie kaa tik nevar pierast :)

> Zais,
> pabijis,
> ar kemperi