[Autoliste] Re: a2 remontdarbi pie bergju pagrieziena

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Fri Aug 16 16:32:54 EEST 2013

On Thu, August 15, 2013 7:25 pm, Juris Knakis wrote:
>Tie
> bija 1980. gadi un radzes bija redzējuši tikai "izredzētie" :-)
> Un  auto bija RAFs ar RAFa oriÄ£inālriepām, vienÄ«gajām
> pieejamajām :-)<br />Ruu

nu kaareiz tik izredzeetajiem tais laikos bija jauni rafi ;)

a naglas.., nu es nez, man '82 gada ziemaa mocim bija naglas, jo bez taam,
kad novilka upes viduu uz ledus sliipi, nevareeja vairs nekaadi aparaatu
uztunciit augshaa, bez paliidziibas. nulab, neaceros , varbuut bij
skruuves ;))) turklaat skruuveeja nevis kaa tagad, taa no protektora
puses, bet riepai no iekshas, samorezus, tad kaartiigu kaartu auduma
izolenes no lielaa rullja un kameru :)))

a peedeejais ekstreemais paarbrauciens ar bezhipu bija shopavasar uz
gaiznju, ar paaris neshipotiem bobikiem pa kangariem. tur gan pa celjam
bij visaadas kraujaas savaakotu aparaatu glaabshanas operaacijas un citas
izpriecas, kaa ari az liikuma pretii pa visu cellju pilnaa tonii
shkjeersaam naakoshas fuures, no kuras nekurta aizmukt pa to ledu ar
uudenpavirsu nevari, un citi labumi.