[Autoliste] Re: a2 remontdarbi pie bergju pagrieziena

Instigater instigater at projektam.lv
Sat Aug 10 09:56:07 EEST 2013

On 10.08.2013 03:02, Rich wrote:
> meegjinaaju internetaa saseenjot, nesanaaca - ko iisti tur dara pie
> bergju tilta uz a2 ?
>
> asfalts tur it kaa bija normaals... taa it kaa plataaku
> noshkjuureejushi, bet neizskataas, ka iipashi paplashinaas. ko tur
> dara ? :)
>
> vareetu jau njerksteet, ka pie garkalnes tilta segums ir daudz
> sliktaaks, bet tas laikam gaida lielo aatrgaitas celja rekonstrukciju
> (to, kuraa izgaazaas magjistraales plaans)
Mareka atbilde varētu būt pareiza. Bet man pēc 10 dienu roadtrip pa
Lielbritāniju ir visai lielas pretenzijas pret satiksmes organizāciju
remontdarbu laikā. Kāpēc visiem vajadzētu saspiesties 1 joslā, ja blakus
ir ieskrējiena/bremzēšanas josla, kuru izmanto tikai Depo apmeklētāji?
normāli būtu bijis sazīmēt, ka pirmā josla turpina pa ieskrējiena
joslām, bet 2.josla pārkārtojas uz 1.joslu. Un tad vēl ir egoisti, kas
brauc pa vidu uz 50 km/h, bet pret tiem ir labas zāles paejot garām pa
labo malu uz tajā vietā max atļauto - parasti sabīstās un kļūst
adekvāti. Un tad vēl nekur neredzēju ceļa zīmes remontdarbu beigās, kas,
gan precīzi norādītu remontdarbu vietu beigas, gan arī atvainojas par
sagādātajām neērtībām.
Un šis ir tikai viens no mazākajiem stulbumiem, kas pie mums ir
iesakņojies. Lielrbritānijā luksaforu ir jūtami mazāk un daudz vairāk
apļu, kuros pat 3 joslas parasti tiek izmantotas vienmērīgi, jo jau pie
iebraukšanas aplī Tev būs skaidrs, kura josla kur aizies (un citur
izbraukt būs gandrīz neiespējami). Arī nobraukšanas no 2.joslas ir
absolūta norma, kas tiek praktizēta un ir arī atļauta pat uz lieceļiem
(tiem, kur max atļautais ir 115 km/h). Aplī, protams, tiek samazināts
līdz 50 km/h.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn